Niewiele organizacji traktuje działania promocyjne i wizerunkowe jako konieczne do zyskiwania zaufania oraz poparcia swoich członków, wolontariuszy, sympatyków. Działania prowadzone są „przy okazji”, akcyjnie, przeważa nadprodukcja „gadżetów” promocyjnych. To poważne błędy!
Organizacje potrzebują działań promocyjnych, aby skutecznie apelować o poparcie i budować trwałe relacje z otoczeniem. Pomocne w nauce zasad skutecznej promocji są materiały dostępne w lekcjach Internetowego Centrum Wsparcia i serwisu poradnik.ngo.pl dostępne pod adresem: http://lekcje.poradnik.ngo.pl.
Z lekcji fundacje i stowarzyszenia dowiedzą się m.in.:
- jaki jest kontekst promowania działalności społecznej w Polsce,
- jak planować działania promocyjne,
- na czym polega promocja w projekcie, na co zwrócić uwagę przy jej planowaniu; jak tworzy się wizytówkę projektu,
- mogą rozwiązać quizy służące sprawdzeniu zdobytej wiedzy.
Jak skorzystać?
- Wejdź na stronę: http://lekcje.poradnik.ngo.pl.
- Zaloguj się jeśli korzystałeś już wcześniej z innych lekcji i masz konto lub utwórz nowe konto dla twojej organizacji.
- Jeśli tworzysz nowe konto wypełnij formularz danymi użytkownika (zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło).
- Na podany przez ciebie adres zostanie wysłany e-mail z informacją o utworzeniu konta. Odbierz go i potwierdź jego utworzenie.
- Wejdź na stronę: http://lekcje.poradnik.ngo.pl, zaloguj się i wybierz z listy lekcję, z której chcesz skorzystać.
Skorzystaj z lekcji on-line – Twoja organizacja zyska cenne wskazówki pomocne m.in. w planowaniu promocji. Z lekcji można korzystać w dowolnej porze i dowolną ilość razy – wystarczy za każdym razem zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.
Pod adresem http://lekcje.poradnik.ngo.pl znajdują się także lekcje o zmianach w statucie organizacji i ich zgłaszaniu do KRS. Zapraszamy do korzystania!
Lekcje powstały w ramach projektu Internetowe Centrum Wsparcia.
Źródło: http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/951053.html